BBDD DE TOTS ELS TREBALLS PRESENTATS

Aquí podràs trobar les aportacions que els nostres socis i sòcies han fet en diferents congressos i Jornades en relació amb la Qualitat Assistencial.
Si vols que el teu abstract formi part d’aquesta base de dades de la SCQA , ens el pots enviar en format PDF, amb les teves dades a la direcció info@scqa.cat, fent constar el nom del congrés o jornada, títol, autors i àrea temàtica.

 

Indica la Jornada de la qual vols cercar les comunicacions
Indica l'àrea temàtica que vols cercar
Selecciona una opció
Selecciona una opció
Icona JornadaData/Any de la JornadaTítolAutorInstitucióÀrea temàticaParaules ClauPoster
2024 - XXIV Jornada de la SCQA Percepció dels professionals i directius d'un hospital d'Aguts a Catalunya sobre el procés de preparació i avaluació del Model d'Acreditació del Departament de Salut Alejandra Sánchez Ochoa 1; Paula Sivill Cencerro 1; Ramon Santesmases Soteres 1 1 Consorci Sanitari de l'Anoia Gestió Clinica Acreditació, Experiencia del Professional, Eina de Millora https://scqa.cat/wp-content/uploads/2024/06/139.Poster.pdf
2024 - XXIV Jornada de la SCQA Eines PREMS per valorar satisfacció de l'usuari Elisabet Güell i Figa 1; Ma Angels Gispert Ametller 1; Ferran Adamuz Morales 1; Nuria Fuertes Izquierdo 1 1 hospital josep treuta Gestió Clinica PREMS, enquesta, satisfaccio, usuari, qualitat assistencial https://scqa.cat/wp-content/uploads/2024/06/140.-Elisabet-Guell.pdf
2024 - XXIV Jornada de la SCQA Procés participatiu amb responsables de qualitat assistencial per l'adopció d'una Guia per la desimplementanció de pràctiques clíniques de poc valor a Catalunya Garazi Carrillo Aguirre 1; Helena Bentué Jiménez 1; Cari Almazán 1; Alberto Guerrero 1; Carla Ferrer Marin 2; Albert Parra Tresserra 2; Lluís Soler Ferrer 2; Johanna Caro Mendivelso 1 1 Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya, 2 Athenea Solutions Orientació a resultats de valor Pràctiques clíniques de poc valor, procediments innecessàries, millora de la qualitat, ciències de la implementació. https://scqa.cat/wp-content/uploads/2024/06/141.-Poster_SQCA_2024_EssencialAQuAS.pdf
2024 - XXIV Jornada de la SCQA LA PREDICCIÓ D'ACTIVITAT D'UN SERVEI D'URGÈNCIES MITJANÇANT INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL COM A RECURS DE GESTIÓ Sandra Duran Bonillo 1; Nuria Carreras Lopez 1; Laia Calvó Perxas 1; Jordi Roca 2 1 FUNDACIÓ SALUT EMPORDA, 2 AMALFI ANALYTICS Innovació organitzativa a l'entorn de la salut Machine learning, Anàlisis predictiu, Gestió https://scqa.cat/wp-content/uploads/2024/06/78-ok.pdf
2024 - XXIV Jornada de la SCQA Realització d'un diagnòstic exprés d'Experiència del Pacient en un centre d'Atenció Primària Angels Moleiro Oliva 1; Neus Font Gòmez 1; Marta Serrarols Soldevila 1; Andrea Santamaria Guasch 2 1 EAPVic, 2 Atheneasolutions Gestió Clinica Diagnòstic, experiència, pacient, anàlisi mixta https://scqa.cat/wp-content/uploads/2024/06/80.Poster-SCQA_EAPVic-1-1_page-0001.pdf

Elisabeth Gonzalez

Direcció de Qualitat Assistencial. Consorci Sanitari de Terrassa CST

Motivació:

Crec que puc aportar el meu coneixement i experiència en Qualitat Assistencial, i la meva motivació per sumar-me al treball que està realitzant la Junta de la SCQA.

Actualment després dels dos anys de treball com a vocal i secretària de la Junta de la SCQA, considero la possibilitat de poder aportar com a vicepresidenta amb la resta de la Junta i estar alineada en funcions i objectius.

La meva aportació dintre de la societat pretén estar orientada a la participació activa pel assoliment del Pla Estratègic i el desenvolupament del nou, així com per contribuir en ajudar a donar respostes a les necessitats en matèria de Qualitat Assistencial pels associats de la societat.

Diego Moya

MC MUTUAL Coordinació de Qualitat Assistencial

Motivació:

Sóc infermer especialitzat en gestió sanitària, i en la implementació de sistemes i models de qualitat assistencial.

La meva experiència en l’àmbit de la qualitat m’han fet desenvolupar habilitats pel lideratge participatiu, per la planificació estratègica, i per la posada en marxa i avaluació de projectes.

Entenc la gestió de la qualitat com un procés dinàmic de lideratge, assessorament i suport, que s’adapten segons les necessitats de l’organització.

El respecte per les persones i les institucions, i la constància en el treball són valors que reconec en el que faig.

Després de dos anys com a vocal de la Junta Directiva de la Societat Catalana de Qualitat Assistencial voldria optar al càrrec de Secretari de la Societat.

Victòria Sabaté

Referent seguretat del pacient Atenció Primària Metropolitana Nord. Institut Català de la Salut  (ICS). Direcció Atenció Primària Metropolitana Nord (DAP MN) Unitat territorial de Qualitat i Seguretat del pacient DAP MN

Motivació:

M’agradaria formar part de la Junta Directiva de la SCQA per poder aportar la meva experiència i donar a conèixer la qualitat i la seguretat del pacient que es treballa a l’Atenció Primària, tant a nivell intern com en coordinació amb altres àmbits assistencials.

Marta Peña

Directora de Qualitat, Anàlisi i Avaluació en Xarxa Sanitària i Social Santa Tecla. Tarragona.

Motivació:

Crec fermament que la meva passió per millorar la qualitat assistencial, juntament amb la meva experiència multidisciplinària, poden ser un actiu valuós per a la Societat Catalana de Qualitat Assistencial. Estic totalment compromesa a continuar treballant per promoure l'excel·lència en la prestació dels serveis sanitaris i socials a Catalunya.

Esther Badia

Responsable de Qualitat Atenció Primària DAP MetroNord. Institut Català de la Salut.

Motivació:

Estic interessada en formar part de la Junta directiva de la SCQA per unir-me a grans professionals orientats a millorar els Models d'atenció, aportant la meva experiència a l'Atenció Primària, un àmbit que està en procés de desenvolupament i amb una gran necessitat de ser visible davant de la societat. Hem d'apostar per millorar la gestió del coneixement a l’atenció primària i presentar pràctiques de valor a cadascuna de les jornades i congressos, ja siguin orientats a la millora de la pràctica assistencial, així com a la qualitat i a la seguretat del pacient.

Lídia López

Llicenciada en Medicina i Cirurgia. UB (1999) amb més de 20 anys d'experiència en Gestió Sanitària i Qualitat Assistencial en el sector Hospitalari, Assegurances de Salut i Mútua Laboral. Actualment soc Assessora Mèdica en una mútua laboral, participo activament en 3 projectes com a representant de la SECA i soc secretària de la Secció de Gestió de Processos i Adequació de la Pràctica Clínica de la SECA.

Vaig ser vocal de la Societat Espanyola de Qualitat Assistencial (SECA): 2005-2007.

Motivació

Estic interessada en presentar-me com a vocal de la Societat Catalana de Qualitat Assistencial ja que m’agrada estar al dia de les novetats i experiències en qualitat i gestió assistencial i crec que puc aportar el meu coneixement i experiència a la Societat.

Carme Varó

Departament de qualitat i seguretat del pacient. Referent de l'atenció intermèdia de Qualitat i Seguretat del pacient. Consorci Sanitari de Terrassa

Motivació:

En començar el meu camí professional com a infermera, els llocs de treball han sigut diferents. Des de fa uns anys la meva trajectòria ha estat relacionada amb l'atenció sociosanitària actualment l'atenció intermèdia.  Sempre m'ha motivat treballar en termes de Qualitat i per aquest motiu, actualment formo part de l’equip de Qualitat del Consorci Sanitari de Terrassa com a referent de l’atenció intermèdia.

A l'atenció intermèdia no sempre es promociona la Qualitat assistencial i penso que hi ha camí de millora en l'atenció sanitària als usuaris que atenem.

La meva aportació dintre de la Societat pretén donar visibilitat i potenciar a l'atenció intermèdia en termes de Qualitat.

Alejandra Sánchez

Responsable de l’àrea de Qualitat i seguretat del pacient del Consorci Sanitari de l’Anoia, desenvolupant la meva feina en els diferents línies d’atenció: Hospital d’aguts, Atenció Primària, Salut Mental i Atenció intermèdia.

Motivació

Contribuir amb el desenvolupament de projectes que aportin valor a la sanitat catalana, donar suport al treball que s'ha realitzat des de l'organització i col·laborar amb el desenvolupament de noves iniciatives que ajudin a millorar les organitzacions, des d'un punt de vista pràctic i àgil