OBJECTIUS:

  1. Incrementar el coneixement en temes relacionats amb Qualitat Assistencial entre els professionals d’organitzacions sanitàries de l’Àrea de Gestió Assistencial (AGA) del Vallès Occidental Oest.
  2. Intercanviar perspectives i propostes per la millora de la qualitat en l’entorn assistencial i de gestió.
  3. Fomentar els aspectes ètics de l’assistència.
  4. Reconeixement dels sistemes de gestió de la qualitat com a millora per l’experiència de les persones.
  5. Promoure la millora continua entre els professionals.
  6. Considerar l’impacte de les noves tecnologies i de la intel·ligència artificial (IA) en l’assistència.

DIRIGIT A:

Professionals d’organitzacions sanitàries i de la industria farmacèutica, ciutadania o professionals d’altres institucions/organitzacions.


Aquesta Jornada compta amb l’aval de la Societat Catalana de Qualitat Assistencial, la Sociedad Española de Atención al Usuario de la Sanidad i de la Societat Catalana de Gestió Sanitària.